Tu będziemy rozmawiać o historycznym taborze w MZK.
Nie wiem czy wiecie ale w latach 90 nie wiem który rok ok 96-98 był testowany przegubowy jelcz z silnikiem mercedesa.
Jeśli wiecie to prawdopodobnie Jelcze M11 przyszły w kilku latach po trochu tzn w 1985 przyszły nr 9,10,11,12 oraz 100,101,102,104 ponieważ 103 był autosan turystyczny w tamtym czasie było więcej autosanów h10-11 prawdopodobnie i miały nr 100-104 ale musieli się pozbywać i 103 zostawili.
Następne M11 przyszły w 1986 i mogły być to wozy 137-144
w 1987 przyszła seria 68-76
w 1988 przyszły 38-50,53,58-60
w 1989 przyszły 61 i 62
w 1990 przyszły 35-37
w 1985 przyszło też sporo autosanów h9-35 bo mogły mieć nr 105-136
Były też autosany ale nie wiem jakie ale w 1988 były podobno nr 51 52 54 55 56 57 i m11 właśnie dostały 50 53 58 59
Nr 63-67 nie pamiętam mogło ich nie być
a przed przyjściem m11 był autosan lub san który miał nr 69
podobno M11 nr 10 został skasowany po kolizji lub wypadku i to samo stało się z autosanami nr 114 i 124
Były też autosany nr 83,87,88,89,91,94,96 ale o pozostałych numerach nic nie wiem