Zaznaczam, że są to plany, zaś rzeczywista obsługa poszczególnych linii zawsze się nieco różniła, gdy w grę wchodziły awarie.
18.03.2005, piątek
LINIE CAŁODZIENNE:
A1 - 46
01 - 28
02 - 29
2A - 31
2B - 30
3A - 33
5A - 37
5B - 123
6A - 36
7A - 45
8A - 50
9A - 43
12A - 62
13A - 3
19A - 75
21A - 61
22A - 20
23A - 22
24A - 41
25A - 39
27A - 49
R1 - 25
R2 - 2
LINIE BISOWE:
3B - 32
4A - 42
5C - 21
7B - 23
9B - 44
11A - 48 docieranie silnika
12B - 71
14A - 135 plus PILOT I
19B - 109
21B - 34
24B - 47
24C - 27
PILOT II - ?
Dodatkowe informacje:
- Z moich notatek wynika, że na 8A widziałem wóz #39, na 25A wóz #38, a na 24A po południu #32. Te roszady wynikały zapewne z awarii.
- Autosan #109 wyjechał tego dnia chyba po raz pierwszy po NG, a przynajmniej ja go widziałem wtedy pierwszy raz i nawet wracałem nim z Bugaju

- Przy Jelczu #48 widniała adnotacja "docieranie silnika", a to dlatego, że kilka dni wcześniej wyjechał po dłuższej przerwie, podczas której przeszedł remont lub wymianę silnika.
- MAN-y 04 i 05 jeszcze nie jeździły, były szykowane na bazie do wyjazdu na trasy, wyjechały kilka dni później.
- Wozy 2, 3, 38, 41, 42, 43, 44, 46, 47 i 69 miały wtedy przydział na linie podmiejskie. Pozostałe Jelcze M11 i wszystkie 120M były przydzielone do linii miejskich, z wyjątkiem #53 i #58, które nie miały swoich kierowców i jeździli nimi ci, którzy mieli akurat swój wóz na warsztacie. Autosany 109, 123 i 135 miały swoich kierowców (obsady oczywiście jednoosobowe) i obsługiwały brygady 14A, 19B i 21B, rzadko inne. Natomiast 122 i 130 przechodziły w tym czasie NG.
19.03.2005, sobota
A1 - 43
01 - 27
02 - 28
2A - 30
3A - 32
5A - 29
6A - 53
7A - 20
8A - 49
9A - 44
12A - 61
13A - 2
19A - 58
21A - 53
22A - 39
23A - 21
24A - 38
R1 - 23
D1 - 50 plus PILOT I
D2 - 123
T1 - 62
PILOT II - ?
Wóz #53 był w planie omyłkowo przypisany zarówno do brygady 6A jak i 21A, ale w rzeczywistości na 6A jeździł #37.
Według moich notatek, w realu było sporo różnic w stosunku do powyższego planu, m.in. na linii "T" jeździł #135.
20.03.2005, niedziela
A1 - 42
01 - 135
2A - 29
3A - 31
6A - 34
7A - 37
9A - 47
12A - 50
13A - 69
19A - 45
21A - 75
22A - 48 docieranie silnika
24A - 3
R1 - 22
PILOT II - ?
Tutaj też w realu było kilka różnic, np. na 01 jeździł #26, który dotąd stał na warsztacie.