Witaj na Starachowickiej Galerii Transportowej!
MAN Lions City 14 MZK Starachowice
Opis
5.06.2014 - Starachowice, ul. Nadrzeczna - Dworzec Zachodni. Man kończy kurs na linii 18. Ktoś pamięta jak dawniej wyglądała sprawa z linią 19. Kiedy wprowadzono przejazd bez zatrzymywania obok pętli Krańcowa? Kiedy wprowadzono postój na przystanku przy biurze Constaru? Ile linii kursowało na Krańcową po budowie dużej pętli z tymi ogromnymi wiatami? Jakie tam dawniej były potoki pasażerów? (czasy jak mało kto miał swoje auto).
Informacje na temat zdjęcia
przesłano: 18:05 15-06-2014
rozmiar pliku: 249.4 KB (255465 bajtów)
numer zdjęcia: 1346
wersja skryptu: 1.4
wyświetleń: 284

Menu autora:
Komentarze (6)
Dodaj komentarz

Paweł
2014-06-16 11:56:00
1. Te kursy okrężne linii 12 i 19, bez postoju na pętli wprowadzono w czerwcu 2001 - wtedy gdy miała miejsce rewolucja liniowa. 2. Nie bardzo wiem co chodzi z tym postojem przy biurze Constaru - możesz uściślić? 3. Co do pętli to trzeba by najpierw wiedzieć kiedy ona powstała - najpóźniej w roku 94-95, ale sądzę, że mogli ją zbudować wraz z powstaniem Constaru (a kiedy to było? chyba w latach 80. ale tego nie wiem na pewno). Na pewno w pierwszej połowie lat 90. jeździły tam linie 1, 10, 12, 18, 19 i chyba 31. 4. Potoki - wtedy faktycznie samochodów nie było tak dużo, a Constar był jednym z największych pracodawców, więc ludzi zapewne jeździło sporo. Poza tym pamiętam, że sporo klientów miał też sklep przyzakładowy Constaru. Z rozkładu 1998 wynikałoby, że zmiany w Constarze zaczynały się i kończyły o 6:00, 14:00 i 22:00 i to w tych okolicach były zapewne największe potoki (około 22:00 zapewne nieco mniejsze). Ale niech inni się też wypowiedzą, może ktoś pamięta coś więcej.
Voltanger
2014-06-16 16:02:00
Dzięki za info. Chodzi mi o przystanek słupkowy od strony Constaru (kierunek Lubienia, Iłżecka). Kiedyś jak jeździła tam linia 12 chyba od tej strony to był tam przewidziany krótki postój dla jednego lub dwóch kursów w godzinach popołudniowych i autobus stał na tym przystanku kilka minut. To było w czasie wyjścia ludzi z pierwszej zmiany.
Paweł (gość)
2014-06-16 23:52:00
Racja, już wiem o co chodzi. Były 3 takie kursy jak dobrze pamiętam, a wprowadzono takie rozwiązanie chyba na początku 2006 roku, gdy połączono ze sobą linie '12' i '19'. Kiedy '12' nie była jeszcze połączona z '19' (lata 2001-2006) też był jeden taki kurs, ale rano. Miał oznaczenie "kurs z postojem przy Zakładach Mięsnych".
Paweł (gość)
2014-06-17 00:03:00
A jak w ogóle idą prace nad dalszą częścią mapy do OMSI? Dzieje się coś?
Voltanger
2014-06-17 00:08:00
Co do OMSI ostatnio prace dalej ruszyły. Zrobiłem już skrzyżowanie AK/Kościelna ze światłami. Teraz czas na górkę i skrzyżowanie AK/Iłżecka/Wiadukt. Chyba zrobię dodatkowy temat na forum w dziale Hydepark i tam będę dodawał zdjęcia z prac. Jest jeszcze tamat na stronie http://omnibussimulator.pl , ale tam dodaję tylko ważniejsze aktualizacje z postępu prac. Jak na wykorzystanie tylko części dodatków i obiektów takie jak bloki czy hipermarkety bez zrobienia realistycznych starachowickich budynków to jestem zadowolony z tego co powstało. Jak zrobię już Iłżecką to czeka mnie mniej pracy (Zgodna, Boczna, Warszawka) i linia 21 będzie gotowa.
Paweł (gość)
2014-06-17 00:21:00
No faktycznie byłoby fajnie jakbyś na forum wrzucił jakieś relacje co jakiś czas. Pomyślałem, że pytasz o tę historię linii 19 bo może chcesz się wziąć za mapę z lat 90. ;)
Mapa
Strona główna/Newsy Galeria Filmy O galerii Mapa zdjęć i filmów Regulamin Linki Księga gości Kontakt Na stronie online: 78
Copyright SGT 2010 - 2016 Wykorzystanie zdjęć tylko za zgodą autorów

stat4u