25.07.2020 - Kraśnik, plac przed dworcem kolejowym. Budynek od minimum kilku lat nie służy już pasażerom. Dawniej czynna była tylko poczekalnia (bez kas biletowych) oraz łazienka. Obecnie perony i tory stacji, jak i samej linii kolejowej są po remoncie. PKP PLK jak zawsze zaskakuje. N.p na stacji Radom, gdzie przejeżdża spora liczba pociągów pasażerskich nie zbudowano po modernizacji na peronach wyświetlaczy z najbliższym odjazdem pociągu, a tu w Kraśniku przy ok. 15 pociągach na dobę są. Niedawno jednotorowa linia kolejowa z Lublina do Stalowej Woli przeszła remont i elektryfikacje. Mimo to jeszcze nie zakończyły się jakieś prace i dalej kursują pociągi spalinowe. W przypadku połączeń regionalnych pasażerowie korzystają ze spalinowego szynobusu, a pośpiechy śmigają z lokomotywą spalinową Pesa Gama plus wagony pasażerskie. Zatrzymanie się tutaj było spontanicznym fotostopem w czasie 1 zjazdu zabytkowego Ogórka na zajezdnie z pasażerami. Minuta na zdjęcia i jechaliśmy dalej. Nawet starsza kobieta skorzystała z okazji i robiła zdjęcia telefonem. Nie pojechała jednak z nami na zajezdnie. Tu zakończyła się jej podróż.