27.08.2020 - Starachowice, skrzyżowanie ul. Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego i al. Armii Krajowej. Kolejna ciekawa wersja, choć dalej nuda w malowaniu. Wersja EfficientHybrid to bardziej dopracowana hybryda. Producent przedstawia pojazd jako doskonała technologia, mniejsze zużycie paliwa, redukcja emisji substancji szkodliwych oraz zmniejszenie hałasu. Autobus posiada dodatkowy zasobnik energii (widoczny z tyłu na dachu, nad silnikiem). Producent opisuje zasobnik, że zawiera wiele pojedynczych komórek z wysokowydajnymi kondensatorami oraz że nie wymaga on procesów chemicznych jakie zachodzą w tradycyjnych akumulatorach. Kondensatory mogą szybko gromadzić duże ilości prądu i równie szybko je oddawać. Są także lżejsze i mniejsze od tradycyjnych akumulatorów. Producent przewiduje, że 2.4 miliona cykli start-stop nie stanowi dla autobusu problemu przy eksploatacji. Autobus posiada też prądnico-rozrusznik, system inteligentnego zarządzania energią, rekuperację energii hamowania, czyli odzyskiwanie energii przy hamowaniu pojazdem.