6.11.2021 - Starachowice, ul. Ostrowiecka - teren firmy Boys Taxi. Przyszły starachowicki Lions City 12G wygrzewa się w ostatnich promieniach słońca. Przez problem półprzewodników występują ogromne braki w częściach w całym sektorze automotive. Cierpią na tym indywidualni klienci (brak dostępności nowych samochodów w salonach, podwyżki cen używanych aut) czy firmy (braki części, niezrealizowanie umów na czas). Nie inaczej jest ze starachowicką fabryką MAN, gdzie przez braki półprzewodników spora część autobusów stoi sobie i czeka. Półprzewodniki nie sprawiają, że wozy pozostają niesprawne, ale mają braki kluczowych części, które muszą być zamontowane przy odbiorze klienta. Ogólna strategia firmy jest prosta. Produkcja bez względu na problemy, a potem głowienie się, gdzie te wszystkie pojazdy pomieścić. Obecnie dalej działają parkingi zewnętrzne (wynajmowane lub własne) na ul. Ostrowieckiej (biuro handlowe MAN oraz teren firmy Boys Taxi). Po cichu pojawiają się już słowa, że starachowicki kontrakt może się opóźnić, jeśli chodzi o odbiory. W internecie spekulacje przewidują, że problem braku półprzewodników potrwa do minimum 2023 roku. Jeszcze w 1990 roku półprzewodniki były produkowane w Europie i USA, ale te kontynenty przegrały cenową walkę z państwami Azji wschodniej.