MAN Lions City 537
9.01.2024 Opole, ul. Technologiczna. Gdzieś tam w ciemności widać fragment budowanego stadionu miejskiego. Krótka chwila opowieści o pracy kierowcy. Mniej więcej średnio 8,5 h pracy, około 150 km w czasie zmiany. Czas na przerwy na całej zmianie to najczęściej 1:20 do 2:30 h. Pozostały czas to jazda do przodu. Rozkłady ułożone tak, że w godzinach szczytu jeździ się dosyć dynamicznie, za to wieczorami albo trzeba się wlec albo robić postoje wyrównawcze aby utrzymać się w tolerancji czasowej rozkładu. Praca na pierwszej zmianie zaczyna się około 4:00, jednak większość brygad wyjeżdża koło 5:00 - 6:00 rano. Wieczorem koniec zazwyczaj 22:30 - 0:00, ale zdarzają się krótsze zmiany do 18:00 - 21:00. Korki to mordęga jeśli w godzinach szczytu trafi się większy zator. Do tego dochodzi czasami jakiś remont, objazd i robi się spore opóźnienie. Miasto potrafi zaskoczyć. Czasami szykujemy się na spory zator, a ostatecznie łapiemy ledwo 5 min opóźnienia, a czasami jeżdzi się spokojnie o 18:00 a tu nagle jakiś korek z niewiadomego powodu i łapiemy o takiej porze 15 min spóźnienia. Najgorzej sytuacja wygląda przy przejeździe obok C.H Solaris w godzinach 15:00 - 16:00. Piechotą przechodzi się cały odcinek w 5 minut. Autobusem jakieś 10-15 minut. Do tego spory korek na ul. Piastowskiej i okropny skręt z ul. Nysy Łużyckiej w Luboszycką. Tam gdzie powinny być światła, jest zwykłe skrzyżowanie, gdzie trzeba przepuścić auta na 3 pasach ruchu. Ostatni taki ciężki okres jeśli chodzi o korki przeżyłem w listopadzie. Od tego czasu mam szczęście i jeżdżę raczej bez spektakularnych spóźnień.
kategoria:
Autobusy operator:
MZK Opole miasto:
Opole
data przesłania zdjęcia:
02:15 10-01-2024