Jelcz M11 #62 otrzymał chyba środkowe i tylne drzwi od innego Miga z tą samą reklamą, bo widać, że w porównaniu do czystych i ładnych drzwi z przodu te są znowu bardziej szare i brudne, ale posiadają także fragment tej samej reklamy. Może z M11 #45?
Sam autobus wygląda nieźle w porównaniu do innych Migów. Im bliżej tylnych drzwi tym bardziej jednak widać korozję.
To ten autobus przejechał po stopach starszej kobiety.Było to 8.08.2011r o godzinie 10:05 kiedy jest taka 20.Kierowca tłumaczył że nic nie widział.Podobno przytrzasnął ją drzwiami a następnie jak je otworzył to ona wypadła i wtedy przejechał jej po stopach.Później ok godz 13 poproszono kierowce żeby przyjechał na baze to nie może bo jest pijany.
Jak wiesz coś więcej o tym to pisz. Skoro kierowca przejechał po stopach o 10,a o 13 był pijany to znaczy, że pił w pracy?
Potwierdziło się to co pisałem. Jelcz M11#62 otrzymał środkowe i tylne drzwi od #45, który dzisiaj już jeździł po Starachowicach na linii 24. Widziałem, że środkowe i tylne drzwi miał białe (bez czerwonych fragmentów reklamy) i do tego zadbane (wyglądały bardzo dobrze prawie jak nowe). Oznacza to, że przełożono z niego drzwi do #62 a sam otrzymał drzwi z innego Miga MZK lub używane z innego miasta.
To 45 wyjechał. A 62 od tamtej pory stoi na bazie,chyba że wyjechał. 33 wyjechał po NG. A o tym pisali w Gazecie Starachowickiej. Podobno policja przyjechała do MZK o ten wypadek i poproszono wtedy kierowce żeby przyjechał to powiedział że nie może i miał 1promil alkoholu. Więc policja poprosiła o adres kierowcy. A dyspozytorka i kierownik ruchu mówili że jak zjechał na baze to był trzeźwy.
Voltanger napisał(a):Skoro kierowca przejechał po stopach o 10,a o 13 był pijany to znaczy, że pił w pracy?
Patryk pisze, że była to '20' z godz. 10:00 z Bema, więc o godz. 10:35 kierowca był już po pracy (brygada 9A). Do 13:00 minęło 2,5 godziny, wcale nie musiał pić w pracy. Nie wpisujecie informacji o #33 i #45 w ich tematach? Długo nie jeździły.
Rzeczywiście zrobiła się dyskusja na temat innych autobusów w tym temacie. Myślałem, że każdy kierowca jeśli skończy obsługę linii 20 następnie jeździ autobusem na innej linii. Jak możecie to ustalmy w odpowiednim temacie, które autobusy są niesprawne a które są kasowane. Patryk ostatnio odwiedził zajezdnię i wypisał co stało na bazie.
To jest tak, że kierowca ma wyznaczoną na jeden dzień tylko jedną brygadę, a pierwsza zmiana 9A kończy pracę po tym właśnie kursie linii '20', a więc dość wcześnie. Dla przykładu 7B (czyli brygada bisowa) zjeżdża do bazy na linii '20' jakoś przed godz. 8.00 i potem kierowca ma przerwę do popołudnia, gdy ponownie wyjeżdża na '20'.
Dziś nim jechałem od ul. Targowej do pętli Bema. Jeździł jako linia 7. Na przednich drzwiach (lewe skrzydło) kartka z napisem "Awaria Drzwi". W środku na żółto pomalowali obudowę napędu drzwi i listwy przy suficie oraz listwy przy schodach. Zrobiono to bardzo niestarannie, ponieważ wychodzi z tego stary kolor. Nałożono zbyt mało warstw. Dzisiaj na 7 dwa Migi nr 62 i 37. 62 jeździł jako brygada A, a 37 jako B.